VARIETY MEATS (THE GOOD COOK TECHNIQUES AND RECIPES SERIES)

Leave a Comment
variety of meats, meats variation, jenis daging, variasi daging

Any cook daring enough to experiment with variety meats is almost always pleasantly surprised. The choices are many: the liver, heart, kidneys, and the extremities - head, feet, ears and tail. And each meat can bring unique flavor and texture to a multitude of delectable dishes. In gorgeous step-by-step pictures by the Time-Life photographers, with dozens of tempting recipes and complete sections on technique this form of haute cuisine is brought to life.
This book will be shows how to saute, fry, grill, broil, roast, poach, an braise organ meats, tails, and sweetbreads and includes recipes for preparing other unusual meats.

Setiap Koki cukup berani untuk bereksperimen dengan berbagai daging hampir selalu terkejut. Pilihannya banyak: hati, jantung, ginjal, dan ekstrimitas - kepala, kaki, telinga dan ekor. Dan setiap daging dapat membawa unik rasa dan tekstur untuk banyak hidangan lezat. Dalam cantik gambar langkah-demi-langkah oleh fotografer Time-Life, dengan puluhan resep menggoda dan bagian lengkap tentang teknik bentuk haute cuisine dibawa ke kehidupan.
Buku ini akan menunjukkan bagaimana untuk tumis, goreng, grill, sate, panggang, merebus, sebuah jeroan rebus, ekor, dan roti manis dan termasuk resep untuk mempersiapkan daging yang tidak biasa lainnya.

Download Variety Meats (The Good Cook) Free For You
English | 233 Mb | 182 Pages | PDF
https://onedrive.live.com/redir?resid=4622DCECA72DD38C%21112
server : direct link